Aviva módszer
 Aviva módszer gyakorlatsorok

Az Aviva módszer lényege

Aviva Gabriella Steiner - a módszer kitalálója és kifejlesztője - szerint külső és belső izmaink megmozgatásával jelentősen megváltoztatható szervezetünk hormonális állapota. Az Aviva torna, mint hormontorna az alábbi esetekben igazoltan segített:

Kezedben a gyógyulásod

Az élet mozgás, a mozgás az élet!

Aviva Egyszerű Módszer gyakorlat sor rendszeresen végezve segítséget nyújt a hölgyeknek:

  • A természetes menstruáció kialakítására: fájdalmak, görcsök, PMS megszüntetésére, ciklusrendezésre

  • A hormonháztartás optimalizálására
  • Ciszta, mióma, PCO, polip megszüntetésére

  • Fogamzóképesség, peteérés elősegítésére, petevezeték letapadás, elzáródás megszüntetésére

  • A vetélés utáni erőnlét és fogamzóképesség visszaszerzésére

  • Természetes fogamzás gátlás alkalmazására
  • A várandósság alatt és után a kondíció megőrzésében támogat
  • A szoptatás idején a tejmennyiség optimalizálásában
  • Hormonális eredetű súlyproblémák esetén  segíti az optimális testsúly elérését

  • Megszünteti az indokolatlan tejelválasztást
  • Inkontinencia szabályozásában, megszüntetésében

  • Klímax, csontritkulásos tünetek esetén

    Segítséget nyújt az uraknak:

  • Termékenyítő képesség serkentésére
  • A hormonháztartás optimalizálására
  • Prosztata fájdalom, vagy kezdődő nagyobbodás esetére
  • A potencia problémák, merevedési problémák megoldására
  • Az ülő életmódot folytató, vagy erőteljes fizikai munkát végző férfiak alhasi vérkeringés serkentésére
  • A kezdődő inkontinencia megszüntetésére

További gyakorlat sorok:

Rövidített Módszer: Az Egyszerű Módszer gyakorlatainak rövidített ( 11 gyakorlatból álló), sűrített, intenzív verziója, negyedórás időtartamú.

Ovulációt serkentő gyakorlatok: Elősegítik a peteérést, az Egyszerű Módszer féléves gyakorlását követően, és arra építve javasoljuk.

Várandósok tornája: Fejleszti a medencefenék izomzatának, és a gerinc, a medence ízületeinek rugalmasságát, valamint növeli tüdőnk vitálkapacitását.

Szülés utáni torna: A szülés után változások állhatnak be. A gerinc, a medence, a bordák, a hüvely és a kötőszövetek regenerálódását, helyrehozatalát segíti a Judit Púni által összeállított gyakorlatsor.

Inkontinencia elleni torna: Megerősíti a húgycső, a végbél, a hüvely záróizmait, a medencefenék izmait. A vizelettartási gondok mellett a megsűllyedt méh helyreállításában is segít.

Férfiak gyakorlat sora: Az Egyszerű Módszer gyakorlása mellett javasolt, nem kell zenére, intenzíven végezni, kis pihenők tarthatók, a gyakorlatok naponta végezhetők.